تور بانكوك, تور تايلند, تور لحظه آخري بانكوك تور بانكوك, تور تايلند, تور لحظه آخري بانكوك .

تور بانكوك, تور تايلند, تور لحظه آخري بانكوك

جاذبه هاي بانكوك

جاذبه ي بانكوك

جاذبه هاي بانكوك

 

موزه ها و كاخ هاي تايلند

موزه ملي كه مجموعه اي از بهترين آثار عتيقه، مجسمه ها، سراميك و جواهرات است كه مي تواند ديد خوبي در مورد جزئيات مختلف فرهنگي كشور به بازديد كنندگان بدهد.

بهتر است براي حضور در اين موزه با يك تور ليدر همراه شويد تا با بزرگي و عظمت موزه گيج نشويد. نمايشگاه، فرهنگ تايلندي را به چندين دوره تاريخي تقسيم مي كند و اتاق ها به ترتيب وقايع تاريخي مرتب شده اند و شما مي توانيد تغييرات زندگي بودا و موضوعات مهم تاريخ هنر تايلند را در هنگام حركت در داخل موزه ببينيد.

نوعي ديگر از موزه درJim Thampsons House قرار دارد كه در شرق شهر واقع شده است. با ورود به اين خانه حتي در شلوغ ترين روزها حس آرامش به شما القا مي شود. اتاق هاي اين موزه از چوب ساخته شده است.

قصر بزرگ Vimanmek از لحاظ اندازه بزرگترين خانه چوبي جهان است. آخرين بنايي كه نبايد از تماشاي آن غافل شويد قصر Suan Pakkad است كه بوسيله باغ هاي پر از درخت احاطه شده است.

موزه ي تايلند

باغ گل رز

در ۳۰ كيلومتري بانكوك يكي از ديدني ترين مكان هاي اين شهر، رز گاردن (باغ رز) در كنار درياچه زيبايي قرار دارد. بيشترين جاذبه اين باغ در نمايش هاي فرهنگي تايلند است كه شامل بوكس تايلندي، رقص سنتي اين كشور، مراسم عروسي تايلندي، شمشير بازي و نمايش فيل ها مي شود. مساحت باغ رزگاردن حدود ۷۵۰ كيلومتر مربع بوده و در آن صنايع دستي سنتي كشور تايلند نيز براي گردشگران به نمايش گذاشته شده اند.

باغ گل رز تايلند


برچسب: باغ گل رز تايلند، تور چارتر تايلند، ديدني هاي بانكوك، فرهنگ مردم تايلند، موزه هاي تايلند، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۴۱:۰۱ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :